30 dagars listan - dag 1

30 dagars listan- dag 1= Om mig själv.

Namn: Linnéa
Gör: Ska börja i 8an
Intressen: Innebandy, mode, fotografi, dans och hundar.

Jag föddes 1998.Nu, 14 år senare bor jag med min familj och mina hundar i ett rött trähus i en liten by.
De flesta beskriver mig som glad, kreativ och rolig. Jag tycker om att göra det mesta som handlar om kreativitet och som gör mig glad. Jag ägnar större delen av min fritid till fotografi och innebandy och sen tycker jag såklart om att göra massor med annat kreativt när jag får tid till det som tillexempel bloggdesign och teckna.

Jag trivs mycket med min skola. Utmärkt alltså! Jag tycker att det är superkul att få göra saker som man är intresserad av och tycker är roligt i skolan. På så sätt kan man klara av långa dagar och plugg. När jag inte går i skolan eller pluggar så spelar jag innebandy, är med kompisar, pluggar osv.. Innebandyn har jag gått på sen jag ungefär var 7 år.

Jag hade in första blogg med min kusin som vi startade sommaren 2010.
Men nu har jag denna nya bloggen, den är inte så gamla.
Och jag fotar med en vanlig digital kamera. Som är rosa, hihi.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback