30 dagars listan -dag 3. Mina vänner.

Mina vänner!
Jag älskar mina vänner! :D dem är så söta och snälla, ;)
Om jag ska berätta lite om dem som jag typ mest umgås med men jag har ju väldigt många fler :)
Nelly. Nelly går i min paralle klass men från 3 till 5 gick i i samma klass. Hon är en jätte rolig och underbar tjej. Jag har alltid kul med Nelly! :D<3
Älskar dig Nelly.
Här är en bild på oss :D
Sen är nästan alla i mitt innebandy lag mina vänner! :) fast vissa bor i hjärnarp och dem umgås jag inte med, träffar bara dem på träningarna, dem är också snälla! <3
Men jag kan berätta om Felicia och Lisa, Dem går också i min parallelklass jag är inte med dem så mycket bara då och då, men dem är också mina väldigt bra vänner!<3
Felicia                                       Lisa
Sen är även, Maja, min vän! jaj jag kan ju inte prata om alla.
Men dem 2 jag är med i skolan och lite på fritiden, är Tova och Sarah!
dem är bäst! :)<3 älskar dem!
här är bild på oss, hahaha vi har kul tsm.
Tova                  Jag                    Sarah
Sen på helger och lov är jag med Evelina, min brors flickväns lillasyster. Hon går i 5an, och är 12 år! :D
Vi har jätte kul tsm :D gör alltid kul saker osv.. ;)
och jag bryr mig inte om att hon är 2 år yngre än mig:)
Här är vi 2!<3
Sen en bild när typ alla tjejer i min klass och paralleklass var på tjejkväll:
fast några på bilden är inte mina kompisar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback