lite test!

Tre-saker-testet
Tre saker jag inte förstår mig på:
Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet
Tre saker jag gör just nu:
Tre saker jag vill göra innan jag dör:
Tre saker jag kan:
Tre saker jag inte kan:
Tre saker jag tycker att du ska lyssna på:
Tre saker jag skulle vilja lära mig:
Tre favoriträtter:
Mode-testet
Beskriv din stil med 3 ord.
Vad innebär mode för dig?
Vilka är dina favoritaffärer/ butiker?
Shoppar du second hand?
Vilken är din favoritdesigner?
Vad är din favorit i höst?
Hur mycket shoppar du för i månaden?
Dyraste plagget respektive billigaste?
Tror du att du kommer att kunna shoppa lika mycket om 10 år som du gör idag?
Brukar du tröstshoppa?
Högklackat eller lågklackat?
Vilken är din drömväska?
Vilket blir ditt nästa köp?
Vilka är dina stilikoner?
Favoritplagg just nu?
Favoritaccessoarer?
Tre-saker-testet
Tre saker jag inte förstår mig på: Djurplågeri, mördare, fjortisar.
Tre saker som finns på mitt skrivbord: Laptop, mobil, pennor.
Tre saker jag vill göra innan jag dör: Jag vill inte dö.
Tre saker jag kan: Spela innebandy, shoppa, vara glad.
Tre saker jag inte kan: Sitta still länge, ha tråkigt, spela fotboll.
Tre saker jag skulle vilja lära mig: Hjula, vet inte mer, haha.
Tre favoriträtter: Tacos, fläskfile klyft potatis bearnesås, pasta sallad.

Mode-testet

Beskriv din stil med 3 ord: Vanlig, skön, fin.
Vilka är dina favoritaffärer/ butiker: H&M, Zara, Gina, New yorker.
Shoppar du second hand: Nej.
Vilken är din favoritdesigner:Miuccia Prada ( tror jag )
Vad är din favorit i höst: Jeans.
Hur mycket shoppar du för i månaden: olika.
Dyraste plagget respektive billigaste: det dyraste jag kommer på just nu är min väska. billigaste är väll något skit från ullared hahah :D
Tror du att du kommer att kunna shoppa lika mycket om 10 år som du gör idag: nej, för jag tror jag kommer kunna shoppa mer då!! :)
Brukar du tröstshoppa: nej.
Högklackat eller lågklackat: högklackat
Vilken är din drömväska: Det är många, men jag vill ha en Prada väska, en chanel väska, en Louis Vuitton väska.
Vilket blir ditt nästa köp: Kanske en klänning;)
Vilka är dina stilikoner: Tyra Banks
Favoritplagg just nu: Min svarta blus.
Favoritaccessoarer: Armband, eller öronhängen!

Prada väskan!
och här är en annan. Det här är chanel väskan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback