Om mig! :)

PERSONLIGT
PERSONLIGT
Namn: Ebba
Smeknamn: Ebba, Kris (jag heter Kristina i mellannamn)
Född: 30 september 1998
Ögonfärg: Smaragd gröna
Hårfärg: Ljusbrunt
Längd: 1.67 / 1.68
Högerhänt/Vänsterhänt: Högerhänt
Stjärntecken: Vågen
Skostorlek: 38
Dålig vana: Ingenting
FAVORIT
Färg: Rosa, turkos, svart och vit
Sport: Dans och innebandy
Godis: Choklad
Affär: Zara, Bik Bok, Vila, Gina Tricot, Topshop, NK
Helgdag: Lördag
Årstid: Sommar
DU
Svär: Ibland
Sjunger bra: Helt okej
Vill gifta dig: Absolut, fast när jag är äldre
Kommer överens med dina föräldrar: Oftast
THIS OR THAT
Pepsi/Cola: Cola
Mc Donalds/Burger King: Burger King
Choklad/Vanilj: Choklad
Jordgubbar/Blåbär: Jordgubbar
Kött/Vegetarian: Kött
Tv/Film: Båda
Adidas/Nike: Adidas
Kakor/Paj: Kakor
KAN DU
Skriva med båda händerna: Jag kan men om jag skulle skriva med vänster så skulle det inte vara så snyggt skrivet.
Vissla: Ja
Blåsa en bubbla med tuggummi: Ja
Ha dina ögon i kors: Ja
Nudda näsan med tunga: Nej
VEM VAR DEN SENASTE PERSONEN
Du nuddade: Lillasyster Greta
Du pratade i telefonen med: Olivia
Du kramade: Lillasyster Greta
Du skällde på: Storasyster Julia
VAR ÄR DU?
Lyssna på musik nu: Ja
Vad har du på dig: Ett par marinblåa midjeshorts med bronsfärgade knappar, puderrosa volange blus och såklart underkläder.
Vad är det på din musmatta: Jag har ingen
ÖVRIGT
Hur många kuddar sover du med: 8 / 10 st
Dricker du mjölk: Ja
Person du hatar mest: Jag hatar ingen
Värsta vädret: Slask och regnPERSONLIGT
Namn: Linnéa
Smeknamn: Nean, Nötisen, Mini, osv..
Född: 1998
Ögonfärg: blå/grön
Hårfärg: Blond
Längd: 1.52
Högerhänt/Vänsterhänt: Högerhänt
Skostorlek: 34/35/36
Dålig vana: Kontroll behov! Bryter naglarna..
FAVORIT
Färg: Ljus blå, vit, baby rosa, grön, lila hahah! :D
Sport:  innebandy
Godis: Allt! nästan :)
Butik: H&M, Zara, Ginatricot, New yorker.
Helgdag: Lördag
Årstid: Sommar
DU
Svär: sällan
Sjunger bra: hahah, nej! :)
Vill gifta dig: Japp, när jag är vuxen.
Kommer överens med dina föräldrar: Ja.
THIS OR THAT
Pepsi/Cola: Cola!
Mc Donalds/Burger King: Mc donalds
Choklad/Vanilj: Choklad
Jordgubbar/Blåbär: Jordgubbar
Kött/Vegetarian: Kött!!
Tv/Film: Båda
Adidas/Nike: Adidas
Kakor/Paj: Kakor
KAN DU
Skriva med båda händerna: Ja! Men inte lika snyggt med vänster, men jag satt och tränade hela Alfabetet i skolan med vänster hahah.
Vissla: Nej..
Ha dina ögon i kors: Ja
Nudda näsan med tunga: Nej
VEM VAR DEN SENASTE PERSONEN
Du nuddade: Min hund Cizzi.
Du pratade i telefonen med: vet ej ;)
Du kramade: Mamma
Du skällde på: ehm.. vet ej! hahah
VAR ÄR DU?
Lyssna på musik nu: nej.
Vad har du på dig: Mjukis byxor, t-shirt.
Vad är det på din musmatta: den är ljus blå med rosa blommor :)
ÖVRIGT
Hur många kuddar sover du med: 3st
Dricker du mjölk: JA! <3
Person du hatar mest: fjortisar
Värsta vädret: regn och storm!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback